top of page

אז מה זה מיתוג בחומר (Brand Materialization) ?

 

אני לא צריך לספר לכם שאנחנו חיים בעולם של מותגים, כל מותג מתבסס על הבטחה הנבנית מאוסף קישורים תודעתיים.

בכל מפגש עם המותג אנחנו יוצרים בתודעה שלנו השלמה לאותה הבטחה וכשאנו נתקלים בהפרה של אותה הבטחה דרך מפגש מאכזב עם יצוג של המותג, אותו מגדל קישורים שיצרנו יכול לקרוס.

 

באן סי קיי אנחנו באים לממש את ההבטחות של מותגים סביב קיומם בעולם האמיתי, עולם ממשי הבנוי מחומרים וצורות.

 

 

אז מהי חווית מותג בנקודת המכירה ?

 

אנשים הולכים לנקודות מכירה מכל מיני סיבות, או שזה בדרך ממקום למקום, או מכיוון שהם מוכרחים לקבל שירות או מוצר שהם לא יכולים להסתדר בלעדיו, או שהם הולכים מבחירה לחוות חווית קניה, חוויה שאמורה לרומם את רוחם כחלק מהטקסים שהאדם המודרני יוצר לעצמו. כשאנחנו מגיעים לנקודת מכירה שהיא מקום אמיתי הגוף שלנו שהתפתח דרך שנים רבות של אבולוציה מפעיל את כל החיישנים המחודדים שלו, קולט ומסנן במהירות את מגוון האלמנטים שהוא חווה סביבו, ובסביבות מסחריות בה מותגים רבים משדרים שלל אותות על מנת לקבל תשומת לב פעילות הסינון היא מקיפה. מכיוון שבאנו ל"חוות" אנחנו יודעים אוטומטית לסנן כל מה שהוא "פלאקטי", בנאלי, מוכר ומשעמם אך מאד עירניים לקבל ולספוג כל מה שיש בו איזה שאר רוח, חדשנות או חוויה. כשחוויה חיובית של מפגש עם אלמנט שמייצת מותג נחווית על ידינו נזרע עוד זרע שמחזק את הקשר החיובי שלנו למותג,וזה קשר ארוך טווח שמביא בסופו של דבר לגידול במכירות של אותו מותג.

 

 

אז איך אנחנו עושים את זה ?

 

באן סי קיי יש לנו יכולת לתרגם את העולם הוירטואלי של מותגים לעולם פונקציונאלי ומוחשי שמעביר לצרכן את חווית המותג בדרך הכי ממשית שיש, דרך קיומו הפיזי של המותג, דרך יצירת חווית חלל עם תנועה מרחב ואור, דרך סימון ועיטור חללים ומרחבים ואם דרך חויה של מימשק עם ממשות פונקציונאלית . כל אלו דרכים לספר את סיפורו של המותג.

 

באן.סי.קיי. אנחנו מספרים את סיפורם של מותגים מהגדול לקטן עם ראיה רוחבית של הנוכחות הממשית של מותג, משלט חיצוני הנצפה למרחק, ועד לאריזה או עמדה אינטראקטיבית של מוצר פיזי הממושש ע"י הלקוח.

 

כמעצבים אנחנו יושבים בתפר בין העולם הדמיוני של המותג לבין ההכרעה הממשית של יצרן בחומר, יצרן פיזי שמעבד חומרי גלם ליצירת "Piece" שיתן מצד אחד כבוד לחומר ומצד שני כבוד למותג. יש לנו את היכולת המקצועית והנסיון של 18 שנות יצירה לתפור את המוצרים שאנו בוראים בתוך דגש כמעט אינסופי לפרטים המרכיבים אותם.

 

בעוד בעולם הדו-מימדי של המותג אנו "חיים בעולם נטול פרטים וממשות", העולם הפיזי בנוי מאינסוף קשרים ומחברים ותפקידנו כמעצבים לתכנן את המוצרים כך שכל פרט ופרט במוצרים שלנו קולע בול לעולמו של המותג אותו אנו מבקשים ליצג.

 

הרבה מדברים על איכות המוצר אך אצלנו הדבר בנשמתנו, והקפדה על תוכניות עבודה מפורטות והבנה אמיתית של תהליכי היצור המגוונים אותם אנו מפתחים באמת מאפשרים למוצרים שאנו מעצבים להפוך לאלמנטים מעוררי השראה הפועלים ישירות על הרגשות של הצרכן במפגש הממשי עם יצוגו של המותג.

 

קיומנו כעסק קטן אך קפדן מאז שנת 1996 מאפשר לנו לתת ללקוחות שעובדים איתנו בארץ ובעולם רמת קריאטיב הנמצאת בליגה אחרת לגמרי ממתחרינו, רמת שירות, הבנה ומעורבות בפרויקטים שאנו לוקחים על עצמנו מהתמונה הגדולה ועד לפרטים הקטנים ביותר, ורמת מעורבות גבוהה ביותר בכל שלב ושלב.

 

לסיכום נשמח לצרף אתכם למשפחת לקוחותינו ולברוא יחדיו בחומר את עולמו העתידי של מותגכם.

 

אז בואו תתקשרו ונקבע פגישה.

שם: יובל בן-נון

תפקיד: שותף/מעצב ראשי
ת.לידה:​ ​13/12/1968
מקום מגורים:​​​ תל-אביב
לימודים:​ בצלאל המחלקה לעיצוב תעשייתי​


אז מה זה השם הזה פרשי תרנגולי הלילה?
זו ללא ספק השאלה שנשאלת הכי הרבה במהלך פגישות עסקיות וכשהחלטנו על הקמת האתר הזה היה ברור שנאלץ להתמודד איתה ולהסביר אחת ולתמיד את הנושא.
המטפורה המסתתרת מאחורי השם מגלה טפח מהנעשה בתוך מוחו של היוצר כאשר הוא ניגש לטפל בבעייה ללא פתרון כפי שאנו עושים כאן על בסיס יומיומי. כפל הסמיכויות חסר התקינות מופיע כאן שלא במקרה ומרמז על רצון עז לפרוץ את המעגל הידוע ולנדוד במרחבים חסרי השייכות של תהליך ללא תוצאה מובהקת. מבולבלים? לא נורא.


מה זה עיצוב בשבילך?
צורך. בתהליך העיצוב אני מנסה להעניק לאובייקטים ולסביבה בה אני נמצא יכולת תיקשור עם בני אנוש שהיא מעבר (ואולי מעל) לביטוי המילולי והפונקציונאלי הישיר שלהם. עיצוב טוב יאפשר למשתמש (או הנוכח) למצוא את דרכו באופן הקל והאינטואיטיבי ביותר אך גם יציע ריגוש ויזמין לחקור ולהעמיק את הקשר בינו לבין המוצר.

מה החלק הכי אהוב עליך בעבודה?
שאני יכול להביא איתי את הכלב שלי וללטף אותו מתי שבא לי.

שם: עודד ירון

תפקיד: שותף/מנהל
ת.לידה: 08/12/1968
מקום מגורים: תל-אביב
לימודים: המכון הטכנולוגי בחולון - עיצוב פנים

אז מה זה השם הזה פרשי תרנגולי הלילה?
זה כמו שירה מינימליסטית שמייצגת אותנו ואת עולמנו הפנימי בצורה תמציתית ביותר.
השם הינו הצצה למקום שממנו התחלנו עם הדוכן שהיה לנו, במדרחוב נחלת בניימין למתנות,מפסולת תעשייתית שהיינו "ממחזרים" מאתרי בנייה ברחבי העיר.

מה זה עיצוב בשבילך?
המילה שנשחקה עד מוות הינה עבורי היכולת לחדור ללבו של מישהוא אחר ולגרום לו להרגיש כפי שהייתי רוצה שירגיש באמצעות המפגש שלו עם המוצר שבראתי. עיצוב זה מפגש בין צורות, חומרים וטכנולוגיות יצור שמספרות סיפור ללא מילים.

מה החלק הכי אהוב עליך בעבודה?
לראות איך שרבוט או הגיג על נייר או שרטוט על מחשב מופיע פתאום בחומר. המעבר הזה בין רעיון לממשות פיזית מרגש אותי כל פעם מחדש.

 

תודה לטליה אשתי היקרה וילדי איה,רותה יוחאי ומיכאל על התמיכה והאהבה.

אז מי אנחנו?

 

אנחנו אן.סי.קיי. או בשמנו המלא - פרשי תרנגולי הלילה.
יובל בן-נון ועודד ירון הקימנו את העסק לפני 18 שנה מיד בתום הלימודים, עודד למד עיצוב פנים ב-HIT ויובל למד עיצוב מוצר בבצלאל, עודד מנהל את הצד העסקי של הסטודיו ויובל הוא המעצב הראשי של החברה.
 
בסטודיו שממוקם בלב אזור התעשיה השוקק של פלורנטין מועסקים 7 עובדים קבועים ועוד צוות עובדים דינמי ואנרגטי על בסיס פרוייקטאלי.
מלבד עמדות העבודה הממוחשבות יש לסטודיו סדנאת הרכבה ויצור פנימית, סדנא שמאפשרת לנו לעצב ולחוות דרך מחקר והתנסות ממשית בחומרים ולא רק על גבי המחשב,דבר שמאד מפרה אותנו מבחינה קריאטיבית, נותן לנו חופש רב יותר בתהליך העיצוב והתכנון, ובסופו שלדבר מביא לתוצאות חדשניות ומעניינות יותר.
bottom of page